top of page

Kurum Ä°çi Etki GiriÅŸimciliÄŸi

Hedef kitle.png

Hedef Kitle: GiriÅŸimcilik, etki ve sürdürülebilirlik dikeyinde kurum içi giriÅŸimcilik ve marka algısını geliÅŸtirmek isteyen kuruluÅŸlar.

​

Süre icon.png

Süre: 1 haftalık kamp

amaç icon.png

Amaç: Organizasyon sonunda etki giriÅŸim(lerinin) kurum içinde veya bağımsız olarak hayata geçirilmesi, Green Deal ve Net Zero hedefleri kapsamında kurum için deÄŸerlendirme yapılması.

uygulama icon.png

Uygulama: Hibrit

Program Ä°çeriÄŸi:
 

1- Kurumsal Düzenden GiriÅŸimciliÄŸe

Kurumsal düzenden giriÅŸimciliÄŸe geçiÅŸ için kurumsal düzenle paralellikleri ve farklılaÅŸmaları, olası çatışma noktalarını ve çözümlemelerini görür. Gerçek hayattaki giriÅŸimcilerden giriÅŸimciliÄŸin yapı taÅŸlarını öÄŸrenir.

​

2- Ä°ÅŸ Modeli Kanvas

Katılımcılar bu modülde iÅŸ modeli kanvasının ne olduÄŸunu, fikirlerini nasıl bir temele oturtmaları gerektiÄŸini öÄŸrenir ve iÅŸ modeli kanvası üzerinde vaka çalışması (Case Study) gerçekleÅŸtirir.

​

3- Girişimini Batırmanın 21 Yolu

Bu modülde tecrübeli giriÅŸimcilerin yaÅŸadığı baÅŸarısızlık hikayeleri anlatılır.

 

4- Etki Ä°ÅŸ Modelleri

Sürdürülebilir kalkınma amaçları hakkında bilgilendirme alır. SKAlardan biri veya daha fazlasını temel alan etki iÅŸ modellerini tanıtır. Green Deal ve Net Zero hedefi dikeyindeki fırsatlar hizmet verilen kuruma göre özelleÅŸtirilerek deÄŸerlendirir.

​

5- Ölçülebilir Etki

GiriÅŸimin Iris ve diÄŸer standartlara göre iÅŸ modelinin etkisini rakamsallaÅŸtırır, anahtar performans indikatörlerini oluÅŸturur, karbon ayak izi dahil net zero dikeyinde hem giriÅŸim hem kurum için deÄŸerlendirmesini yapar.

 

6- MüÅŸteriyi Anlamak

Bu modülde, bir giriÅŸimin en önemli yapı taşı olan müÅŸterinin detaylarına

inerek müÅŸteriyi anlamak, kullanıcıya ulaÅŸmak konuları ele alınır. Modül

sonunda giriÅŸimcilerle “Kullanıcı Empati Haritası” kullanılarak vaka çalışması (Case Study) gerçekleÅŸtirilir.

​

7- Hangi Problem? Hangi Çözüm?

Bu modülde, giriÅŸimcilerin en önemli adımlarından biri olan sorunları tanıma ve bu sorunlara uygun çözümler üretme konuları ele alınır. Katılımcılar, problem tespiti yapma becerileri kazanarak iÅŸ fikirlerini sorunları çözmeye

yönlendirilirler.

​

8- GiriÅŸimler için Gelir Modeli ve Finans

Bu modülde, giriÅŸimciler temel finansal raporları anlama, bütçe oluÅŸturma ve nakit akış yönetimini ve gelir modellerini öÄŸrenirler.

​

9- GiriÅŸimler için Pazarlama

Bu modülde giriÅŸimciler, pazarlama planı hazırlamanın temel adımlarını ve stratejilerini öÄŸrenirler. Hedef kitleyi belirleme, rekabet analizi, ürün

konumlandırma ve pazarlama taktiklerinin geliştirilmesi gibi konuları

öÄŸrenirler. Etki pazarlaması üstüne vaka çalışmaları gerçekleÅŸtirilir.

 

10- Yatırımcı Sunumu

Bu bölüm, giriÅŸimcilerin etkili yatırımcı sunumları hazırlamalarını öÄŸretir.

Sunum stratejileri, içerik hazırlığı, sunum teknikleri ve yatırımcıları ikna etme becerileri gibi konular bu modülün içeriÄŸini oluÅŸturur. Katılımcılar, potansiyel yatırımcıları etkilemek için etkili sunumlar hazırlama konusunda yetenek kazanırlar.

 

11- Demo-Day

Kurumsal Ürünlerimiz Hakkında Detaylı Bilgi Talep Edin

bottom of page