top of page

GiriÅŸimcilik 101

Hedef kitle.png

Hedef Kitle: Gençlerle giriÅŸimcilik, etki ve sürdürülebilirlik dikeyinde baÄŸ kurmak, markasını tanıtmak isteyen Vakıflar, büyük kuruluÅŸlar

​

Süre icon.png

Süre: 1 haftalık kamp

amaç icon.png

Amaç: GiriÅŸimciliÄŸin temellerini öÄŸretmek.

uygulama icon.png

Uygulama: Yüz Yüze

Program Ä°çeriÄŸi:
 

1- GiriÅŸimciliÄŸin DNA’sı Nasıl Åžekillenir?
Modülün SaÄŸladığı Temel Kazanımlar: GiriÅŸimciliÄŸe giriÅŸ içeriÄŸi taşıyan bu modülde katılımcılar giriÅŸimciliÄŸin yapı taÅŸlarını öÄŸrenir. Temel beceri ve kavramlar hakkında bilgi sahibi olurlar.


2- Ä°ÅŸ Modeli Kanvas

Modülün SaÄŸladığı Temel Kazanımlar: Katılımcılar bu modülde iÅŸ modeli kanvasının ne olduÄŸunu, fikirlerini nasıl bir temele oturtmaları gerektiÄŸini öÄŸrenir ve iÅŸ modeli kanvası üzerinde vaka çalışması (Case Study) gerçekleÅŸtirirler.


3- Girişimini Batırmanın 21 Yolu

Modülün SaÄŸladığı Temel Kazanımlar: Bu modülde tecrübeli giriÅŸimcilerin yaÅŸadığı baÅŸarısızlık hikayelerinden yola çıkarak listelenmiÅŸ 21 madde anlatılır.


4- MüÅŸteriyi Anlamak

Modülün SaÄŸladığı Temel Kazanımlar: Bu modülde, bir giriÅŸimin en önemli yapı taşı olan müÅŸterinin detaylarına inerek müÅŸteriyi anlamak, kullanıcıya ulaÅŸmak konuları ele alınır. Modül sonunda giriÅŸimcilerle “Kullanıcı Empati Haritası” kullanılarak vaka çalışması (Case Study) gerçekleÅŸtirilir.

5- Hangi Problem? Hangi Çözüm?

Modülün SaÄŸladığı Temel Kazanımlar: Bu modülde, giriÅŸimcilerin en önemli adımlarından biri olan sorunları tanıma ve bu sorunlara uygun çözümler üretme konuları ele alınır. Katılımcılar, problem tespiti yapma becerileri kazanarak iÅŸ fikirlerini sorunları çözmeye yönlendirilirler.


6- GiriÅŸimler için Gelir Modeli ve Finans

Modülün SaÄŸladığı Temel Kazanımlar: Bu modülde, giriÅŸimciler temel finansal raporları anlama, bütçe oluÅŸturma ve nakit akış yönetimini ve gelir modellerini öÄŸrenirler.

7- GiriÅŸimler için Pazarlama

Modülün SaÄŸladığı Temel Kazanımlar: Bu modülde giriÅŸimciler, pazarlama planı hazırlamanın temel adımlarını ve stratejilerini öÄŸrenirler. Hedef kitleyi belirleme, rekabet analizi, ürün konumlandırma ve pazarlama taktiklerinin geliÅŸtirilmesi gibi konuları öÄŸrenirler.


8- Yatırımcı Sunumu

Modülün SaÄŸladığı Temel Kazanımlar: Bu bölüm, giriÅŸimcilerin etkili yatırımcı sunumları hazırlamalarını öÄŸretir. Sunum stratejileri, içerik hazırlığı, sunum teknikleri ve yatırımcıları ikna etme becerileri gibi konular bu modülün içeriÄŸini oluÅŸturur. Katılımcılar, potansiyel yatırımcıları etkilemek için etkili sunumlar hazırlama konusunda yetenek kazanırlar.

​

9- Demo-Day

Kurumsal Ürünlerimiz Hakkında Detaylı Bilgi Talep Edin

bottom of page