top of page

Etki Girişimciliği Hızlandırıcı Programı

Hedef kitle.png

Hedef Kitle: GiriÅŸimcilik, etki ve sürdürülebilirlik dikeyinde marka algısını geliÅŸtirmek isteyen vakıflar, büyük kuruluÅŸlar, yatırım fonları ve VCler, hızlandırıcı programla

Süre icon.png

Süre: ÇaÄŸrı – 1 ay, deÄŸerlendirme – 1 hafta; kamp – 2 hafta; demo-day

amaç icon.png

Amaç: Organizasyon sonunda baÅŸarılı giriÅŸim(lerin) hayata geçirilmesi, büyümesi ve ölçeklenmesi konusunda iÅŸbirliklerinin kurulması

uygulama icon.png

Uygulama: Yüzyüze

Program Ä°çeriÄŸi:

1- GiriÅŸimciliÄŸin DNA’sı Nasıl Åžekillenir? GiriÅŸimciliÄŸe giriÅŸ içeriÄŸi taşıyan bu modülde katılımcılar gerçek hayattaki giriÅŸimcilerden giriÅŸimciliÄŸin yapı taÅŸlarını öÄŸrenir. Temel beceri ve kavramlar hakkında bilgi sahibi olurlar.

2- Ä°ÅŸ Modeli Kanvas Katılımcılar bu modülde iÅŸ modeli kanvasının ne olduÄŸunu, fikirlerini nasıl bir temele oturtmaları gerektiÄŸini öÄŸrenir ve iÅŸ modeli kanvası üzerinde vaka çalışması (Case Study) gerçekleÅŸtirirler.

3- GiriÅŸimini Batırmanın 21 Yolu Bu modülde tecrübeli giriÅŸimcilerin yaÅŸadığı baÅŸarısızlık hikayelerinden yola çıkarak listelenmiÅŸ 21 madde anlatılır.

4- Etki Ä°ÅŸ Modelleri Sürdürülebilir kalkınma amaçları hakkında bilgilendirme. SKAlardan biri veya daha fazlasını temel alan etki iÅŸ modellerini tanıtmak. Green Deal ve Net Zero hedefi dikeyindeki fırsatlar.

5- Ölçülebilir Etki Iris ve diÄŸer standartlara göre iÅŸ modelinin etkisinin rakamsallaÅŸtırılması, anahtar performans indikatörlerinin oluÅŸturulması, karbon ayak izi dahil net zero dikeyinde deÄŸerlendirmesinin yapılması.

6- Etki Finansmanı ve GloballeÅŸme Yerel ve global etki finansmanı kaynaklarının tanıtımı. GiriÅŸimler ile olası iÅŸbirliÄŸi kapsamında eÅŸleÅŸtirilmesi (gerçek eÅŸleÅŸme kazanan giriÅŸimler için gerçekleÅŸtirilir)

7- MüÅŸteriyi Anlamak Bu modülde, bir giriÅŸimin en önemli yapı taşı olan müÅŸterinin detaylarına inerek müÅŸteriyi anlamak, kullanıcıya ulaÅŸmak konuları ele alınır. Modül sonunda giriÅŸimcilerle “Kullanıcı Empati Haritası” kullanılarak vaka çalışması (Case Study) gerçekleÅŸtirilir.

8- Hangi Problem? Hangi Çözüm? Bu modülde, giriÅŸimcilerin en önemli adımlarından biri olan sorunları tanıma ve bu sorunlara uygun çözümler üretme konuları ele alınır. Katılımcılar, problem tespiti yapma becerileri kazanarak iÅŸ fikirlerini sorunları çözmeye yönlendirilirler.

9- GiriÅŸimler için Gelir Modeli ve Finans Bu modülde, giriÅŸimciler temel finansal raporları anlama, bütçe oluÅŸturma ve nakit akış yönetimini ve gelir modellerini öÄŸrenirler.

10- GiriÅŸimler için Pazarlama Bu modülde giriÅŸimciler, pazarlama planı hazırlamanın temel adımlarını ve stratejilerini öÄŸrenirler. Hedef kitleyi belirleme, rekabet analizi, ürün konumlandırma ve pazarlama taktiklerinin geliÅŸtirilmesi gibi konuları öÄŸrenirler. Etki pazarlaması üstüne vaka çalışmaları gerçekleÅŸtirilir.

11- Yatırımcı Sunumu Bu bölüm, giriÅŸimcilerin etkili yatırımcı sunumları hazırlamalarını öÄŸretir. Sunum stratejileri, içerik hazırlığı, sunum teknikleri ve yatırımcıları ikna etme becerileri gibi konular bu modülün içeriÄŸini oluÅŸturur. Katılımcılar, potansiyel yatırımcıları etkilemek için etkili sunumlar hazırlama konusunda yetenek kazanırlar.

12- Demo-Day

Kurumsal Ürünlerimiz Hakkında Detaylı Bilgi Talep Edin

bottom of page