top of page

Girişimcilik 101

Hedef kitle.png

Hedef Kitle: Gençlerle girişimcilik, etki ve sürdürülebilirlik dikeyinde bağ kurmak, markasını tanıtmak isteyen Vakıflar, büyük kuruluşlar

Süre icon.png

Süre: 1 haftalık kamp

amaç icon.png

Amaç: Girişimciliğin temellerini öğretmek.

uygulama icon.png

Uygulama: Yüz Yüze

Program İçeriği:
 

1- Girişimciliğin DNA’sı Nasıl Şekillenir?
Modülün Sağladığı Temel Kazanımlar: Girişimciliğe giriş içeriği taşıyan bu modülde katılımcılar girişimciliğin yapı taşlarını öğrenir. Temel beceri ve kavramlar hakkında bilgi sahibi olurlar.


2- İş Modeli Kanvas

Modülün Sağladığı Temel Kazanımlar: Katılımcılar bu modülde iş modeli kanvasının ne olduğunu, fikirlerini nasıl bir temele oturtmaları gerektiğini öğrenir ve iş modeli kanvası üzerinde vaka çalışması (Case Study) gerçekleştirirler.


3- Girişimini Batırmanın 21 Yolu

Modülün Sağladığı Temel Kazanımlar: Bu modülde tecrübeli girişimcilerin yaşadığı başarısızlık hikayelerinden yola çıkarak listelenmiş 21 madde anlatılır.


4- Müşteriyi Anlamak

Modülün Sağladığı Temel Kazanımlar: Bu modülde, bir girişimin en önemli yapı taşı olan müşterinin detaylarına inerek müşteriyi anlamak, kullanıcıya ulaşmak konuları ele alınır. Modül sonunda girişimcilerle “Kullanıcı Empati Haritası” kullanılarak vaka çalışması (Case Study) gerçekleştirilir.

5- Hangi Problem? Hangi Çözüm?

Modülün Sağladığı Temel Kazanımlar: Bu modülde, girişimcilerin en önemli adımlarından biri olan sorunları tanıma ve bu sorunlara uygun çözümler üretme konuları ele alınır. Katılımcılar, problem tespiti yapma becerileri kazanarak iş fikirlerini sorunları çözmeye yönlendirilirler.


6- Girişimler için Gelir Modeli ve Finans

Modülün Sağladığı Temel Kazanımlar: Bu modülde, girişimciler temel finansal raporları anlama, bütçe oluşturma ve nakit akış yönetimini ve gelir modellerini öğrenirler.

7- Girişimler için Pazarlama

Modülün Sağladığı Temel Kazanımlar: Bu modülde girişimciler, pazarlama planı hazırlamanın temel adımlarını ve stratejilerini öğrenirler. Hedef kitleyi belirleme, rekabet analizi, ürün konumlandırma ve pazarlama taktiklerinin geliştirilmesi gibi konuları öğrenirler.


8- Yatırımcı Sunumu

Modülün Sağladığı Temel Kazanımlar: Bu bölüm, girişimcilerin etkili yatırımcı sunumları hazırlamalarını öğretir. Sunum stratejileri, içerik hazırlığı, sunum teknikleri ve yatırımcıları ikna etme becerileri gibi konular bu modülün içeriğini oluşturur. Katılımcılar, potansiyel yatırımcıları etkilemek için etkili sunumlar hazırlama konusunda yetenek kazanırlar.

9- Demo-Day

Kurumsal Ürünlerimiz Hakkında Detaylı Bilgi Talep Edin

bottom of page